Vacature medewerker Back-office

Waarom je bij ons moet komen werken!

Op onze afdeling houden wij ons bezig met de administratieve ondersteuning van onze labels, 24/7 Chauffeursdiensten, 1ToDrive, 365 Payroll en 365 Cleanit. Omdat onze labels op dit moment hard groeien zijn wij op zoek naar een nieuwe collega die vooral aan de slag gaat met de labels 365 Payroll en 365 Cleanit. In deze functie ben je werkzaam in verschillende branches, namelijk die van transport en schoonmaak. Daarnaast ondersteun je de andere labels binnen de organisatie.

We moeten de functie een naam geven, maar noem jezelf wat je leuk vindt. Je komt te werken in een klein team op onze vestiging in Son, maar wel binnen een grotere en platte organisatie. Iedereen is bij ons bedrijf gelijk, of je nu de directeur nodig hebt, iemand van de (financiële) administratie of een collega van marketing. Je kunt iedereen direct benaderen.

Deel zelf je dag in: eigen initiatief en meedenken is een must. Ons bedrijf is informeel, dus laat je pak thuis en trek je spijkerbroek aan.

Collega Geert: ‘Bij ons heb je de vrijheid om zelf je dag leuk te maken’.

Jouw eerste dag is goed geregeld. Ben niet bang dat jouw laptop niet klaarstaat, wij zorgen ervoor dat je na een uitleg van één van onze collega’s vooruit kunt.

Je houdt wel van personeelsuitjes toch? Die organiseren we namelijk regelmatig! Klinkt goed of niet?!

Werkzaamheden

Samen met je collega’s verzorg je alle werkzaamheden die te maken hebben met de salarisadministratie van onze uitzendkrachten en de facturatie naar de klanten.

Jij zorgt ervoor dat alle medewerkers tijdig en over het juiste salaris kunnen beschikken. Je behandelt alle binnenkomende verzoeken en vragen van zowel medewerkers als klanten (per mail of telefoon). Je hebt veel telefonisch contact met klanten en uitzendkrachten. Bijvoorbeeld over de CAO, zwangerschapsverlof of betalingen. Het is belangrijk dat je goed prioriteiten kunt stellen en snel kunt schakelen. Vaak zijn de werkzaamheden ad hoc.

Daarnaast is collegialiteit heel belangrijk, je helpt en je biedt administratieve ondersteuning aan ten behoeve van onze vestigingen. Tevens ben je ‘vliegende kiep’ en ondersteun je je collega’s van de back office daar waar het nodig is.

Functie eisen

  • Je werkt uiterst secuur
  • Je werkt moeiteloos met moderne software applicaties waaronder MS Office
  • Werken met deadlines is jou niet vreemd
  • Je kunt goed met een team samenwerken maar ook zelfstandig
  • Enige ervaring met salarisverwerking en het programma Sedis is een pré

Voordelen

Wij bieden naast je salaris natuurlijk ook andere voorwaarden om jouw werk/privé balans zo optimaal mogelijk te maken:

  • Bonusregeling = 13 maand. Natuurlijk afhankelijk van functioneren en bedrijfsresultaat
  • Reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer
  • Op termijn een auto van de zaak!
  • Contract voor 8 maanden, zijn we tevreden: contract voor onbepaalde tijd
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Een laptop
  • Een collectieve zorgverzekering bij CZ of VGZ

Maak van deze vacature jouw nieuwe baan! Maximaal twee weken na je sollicitatie ontvang je van ons een reactie. Zien wij raakvlakken? Dan nodigen wij je uit voor een eerste kennismaking. Bevalt dat van beide kanten, dan volgt er een tweede gesprek. Is er vervolgens een match?! Dan doen we jou een voorstel en kun je bij ons aan de slag!

Heb je vragen? De dames van de afdeling P&O staan graag voor je klaar. Bel ons op 0499-470497 of mail naar personeel@365payroll.nl.

Hoe flexibel is uw medewerker?

Nog niet zo lang geleden was het streven naar een flexibele organisatie het advies dat bijna iedere ondernemer kreeg. Door het flexibel inrichten van de organisatie was de ondernemer in staat om tijdig mee te bewegen op de ontwikkelingen van de markt. Snelle veranderingen in de markt zorgen ervoor dat de strategie en structuur van een organisatie mee moeten kunnen veranderen.

Read More »

365 Cleanit sponsor van Nationale Schoonmaakgolfdag

Traditiegetrouw vindt de Nationale Schoonmaakgolfdag op de derde dinsdag van september plaats. Zo ook dit jaar: op dinsdag 18 september op Golfclub Haverleij in Den Bosch. Uiteraard zijn wij hier als sponsor ook bij aanwezig!

De Schoonmaakgolfdag duurt van 10.00 uur tot ongeveer 21.00 uur. Om 18.15 uur vindt de prijsuitreiking plaats, gevolgd door het walking diner. Voor meer informatie of aanmelding, klikt u op deze link. Lees hier wat u van deze dag kunt verwachten.

Kies voor zekerheid in onzekere tijden

Door de krapte op de arbeidsmarkt en toenemende drukte ervaren steeds meer ondernemers hoe lastig het is om de juiste werknemers aan te nemen. Natuurlijk betekent ondernemen risico’s nemen, maar wat als wij deze risico’s voor u tot een minimum kunnen beperken? Soms is een maand proeftijd simpelweg te kort om te bepalen of een medewerker bij uw organisatie past.

Read More »

Voor wie is payroll interessant?

Een groot voordeel van werken met 365 Cleanit is dat u niet alleen uw administratie uitbesteedt, maar ook meteen beschikt over een professionele sparringpartner. Bent u (MKB-) ondernemer maar heeft u geen eigen HR-afdeling? 365 Cleanit kan u uitkomst bieden.

Read More »

AVG en het aanmelden van nieuwe medewerkers

Vanaf heden gaat het aanmelden van nieuwe medewerkers bij 365 Cleanit volledig digitaal. Graag vertellen we u waarom wij onze aanmeldprocedure veranderd hebben en hoe u vanaf heden uw medewerkers bij ons aan kunt melden.

Read More »

Een oproepcontract, voordeel of nadeel?

Er bestaan nog steeds misverstanden over het gebruik van oproepcontracten. Oproepcontracten worden onder andere veel gebruikt in sectoren waar behoefte is aan het flexibel in kunnen zetten van personeel. Belangrijk is dat er een juiste keuze in het soort contract gemaakt wordt.

Read More »

365 Cleanit